DECEMBRE - Nicu Alifantis

1.Te uită cum ninge Decembre,
Spre geamuri, iubito, priveşte
Mai spune s-aducă jăratic
Şi focul s-aud cum trosneşte.
Şi mână fotoliul spre sobă,
La horn să ascult vijelia,
Sau zilele mele - tot una -
Aş vrea să le-nvăţ simfonia.

2.Mai spune s-aducă şi ceaiul,
Şi vino şi tu mai aproape
Citeşte-mi ceva de la poluri,
Şi ningă... zăpada ne-ngroape.
Ce cald e aicea la tine
Şi toate din casă mi-s sfinte
Te uită cum ninge Decembre...
Nu râde... citeşte-nainte.

3. E ziua şi ce întuneric...
Mai spune s-aducă şi lampa
Te uită, zăpada-i cât gardul,
Şi a prins promoroacă şi clampa.
Eu nu mă mai duc azi acasă
Potop e-napoi şi-nainte,
Te uită cum ninge Decembre...
Nu râde ... citeşte-nainte.

R: Na na ................

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate