VINOVAŢII FĂRĂ VINĂ - Florian Pitiş

1.Sunt curat la trup curat la suflet
Vreau să-i înţeleg şi să iubesc
Nu contează cât de lung am părul G
Important e cât şi cum gândesc.

Simt în trup pletoşii de altădată
Firea mea e saltul omenesc
Nu contează cât de lung am părul
Important e cât şi cum gândesc.

R: Lume, lume, soro lume
De ce eşti prea rea de gură?
De ce ne priveşti cu ură?
Vinovaţii fără vină
Cer să se facă lumină.

2.Vreau să-înalţ castele de gândire
Vreau să fiu lăsat să simt cum cresc
Nu contează cât de lung am părul
Mai presus e cât şi cum gândesc.

Nu e loc de noi în lumea voastră
Nu-s din noi acei ce ne muncesc
Şi ţin cont de cât de lung am părul
Nu de cum şi cât de mult gândesc.

3.Hei, voi neatenţi la soarta noastră
Hei, noi ce ne credeţi pui de drac
Gândurile voastre sunt şi ale noastre
Gusturile însă nu ne plac.

Hei, voi care-aţi fost odată tineri
Hei, voi care ştiţi ce-i omenesc
Nu contează cât de lung am părul
Mai presus e cât şi cum gândesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate