RAPA - Roza Vanturilor

1.La marginea pantei abrupte
La un han s-a oprit un străin
Era trist şi avea hainele rupte
Şi pe masă o cană cu vin.

2.Un străin ce-nconjoară pământul
Stai la mine rămâi doar un ceas
Să te întorci înapoi nu mai ai unde
Înainte să mergi ţi-a mai rămas.

3.Mi-amintesc de o vară fierbinte
De-o pădure cu muguri pe ram
Mi-amintesc de prieteni şi de iubită
Şi de-o casă cu mama la geam.

4.Am ajuns la un mal pe o stâncă
Să-mi înec tot amarul nu pot
Şi mă-ntreb dacă apa este adâncă
Să mă-nec azi cu jale cu tot.

5. Mi-a răspuns ridicându-se agale
Avea ochii plini de lacrimi şi dor
“Mulţumesc pentru vinul măriei tale
Eu mă duc azi la râpă să mor”.

6. Acum plîng şi nimeni n-aude
Trec printre oameni socot
Înainte să merg nu am unde
Înapoi să mă-ntorc n-are rost.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate