MAI RAMAI PUTIN, TE ROG - Conexiuni

1. Ai venit, de ce, ai uitat ceva sau poate
Vrei sa-mi spui pentru ce ai lasat in urma toate
Cate-au fost intre noi, sa-ncerci sa le gasesti vreun rost
Vre-un motiv de-amintiri ce e de-acum definitv
R : Mai ramai putin, te rog, este cea din urma seara
Imbatata ca de-un drog, vraja n-o lasa sa piara
Lasa-ti parul sa-l alint, sa-ti insir pe umeri salbe
Zbor de vise ce s-aprind, in sclipiri de arip dalbe
Mai lasa-mi-te-o zi, te rog, mai lasa-mi-te-o zi
2. Ia, un loc, il mai ai, pan-la miezul noptii este
Timp destul sa mai stai, poate vrei sa trecem peste
Intrebari si tristeti cu iz de gari sau poate vrei
Sa uiti ce putin ramane pana pleci la drum
3. Te mai vreau si azi ca pe-o ploaie de lumina
Peste trup sa-mi cazi si-ntr-o liniste deplina
Sa colind cerul ochilor tai, in nopti cu stele mari
S-asteptam cu-o cupa-n mana si cu un pahar
4. Sa nu spui nimic, n-am nevoie de cuvinte
Hai, mai dormi un pic sa-mi ramai asa in minte
S-a facut prea tarziu si trenul tau a plecat
Neimplinit ramane astazi visul tau
5. Suntem noi si-atat, inima ne e poveste
Suntem zbor infrant, lacrima ce inca este
Taina uda-n noi de pareri, iluzii multe
Vis pierdut prin ploi ce ne chema iar in munte
6. Te gandesti, mai stai, langa noi iti va fi bine
Ia, un loc, il mai ai, daca vei visa cu mine
Inhibari si tristeti, alunga-le departe
Luminile se sting, sa astepti
Si visul se va implini in noapte

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate