M-AM INDRAGOSTIT NUMAI DE EA - Ducu Bertzi

1.Eu care voiam într-una alt şi alt decor
Eu care spuneam prea lesne şi oricui mi-e dor
Abia când a plecat plângând şi n-a mai fost a mea
M-am îndrăgostit numai de ea.

R: Simt că fără ea nu pot respira
Casa e pustie fără ea
În ce-aş putea eu să mai cred acum
Aş da orice s-o mai întorc din drum.

2.Eu care veneam acasă c-un surâs formal
Monoton spunând acelaşi monolog banal
A plecat mi-am zis dar n-a fost aşa
O iubeam numai pe ea.

3.Am zărit-o pe o stradă pentr-o clipă doar
Să-i vorbesc şi să m-apropii era în zadar
Ea care m-aştepta plângând când eu uitam să vin
Mă privea acum ca pe-un străin.

4.A trecut atâta vreme de când a plecat
Dar abia acum mi-e dragă cu adevărat
Abia acum când locuieşte doar la mine-n gând
O iubesc mai mult decât oricând.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate